Καλώς ήρθατε στο Schools.gr - Τηλ.: 211 413 2500

Ημερίδα με θέμα "Από την πρώιμη διεπιστημονική ανίχνευση στη συνολική υποστήριξη των παιδιών"

Το Σάββατο 14/12/2013  και ώρα 10.30πμ προσκαλούμε όλους εσάς που ασχολείστε επαγγελματικά και επιστημονικά με το παιδί, στο συνεδριακό κέντρο του Ξενοδοχείου EXCELSIOR Θεσσαλονίκης για να συμμετέχετε σε μια ουσιαστική και απαραίτητη για την ενημέρωση και την εκπαίδευση  σας ημερίδα η οποία απευθύνεται σε Παιδιάτρους, Ψυχολόγους, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Νηπιαγωγούς, Βρεφοκόμους, Εκπαιδευτικούς, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Ιδιοκτήτες Παιδικών Σταθμών και Γονείς ή Κηδεμόνες. Οι συμμετέχοντες θα αποκομίσουν μια συνολική άποψη των σύγχρονων εκπαιδευτικών απόψεων και θα αυξήσουν την κατανόηση και  την εγρήγορσή τους πάνω σε θέματα πρώιμης ανίχνευσης και συνολικής αντιμετώπισης των δυσκολιών γνωστικής ανάπτυξης του παιδιού.
Οι ομιλίες και το workshop θα ασχοληθούν με τρόπο θεωρητικό, πρακτικό και βιωματικό με την ανάπτυξη τριών κυρίως θεματικών ενοτήτων:

  • Διεπιστημονική Ανίχνευση για Τεκμηριωμένη Αξιολόγηση και Υποστήριξη
  • Εργαλεία Πρώιμης Ανίχνευσης και Λειτουργικής – Αυθεντικής Αξιολόγησης
  • Συνεργασία με τους Γονείς και Συμβουλευτική της Οικογένειας

Κεντρικοί ομιλητές της ημερίδας θα είναι οι καταξιωμένοι επιστήμονες  στο χώρο της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής :
Ο Δρ. Παναγιώτης Βαρσάμης, Διδάσκων ΠΔ 407/80 στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Τμήμα ΕΚΠ-ΑΜΕΑ)
Η  Γεωργία Κιζιρίδου Ψυχολόγος, Εξελικτικής Σχολικής Ψυχολογίας MSc Α.Π.Θ
Τις εργασίες του σεμιναρίου συντονίζει η κ. Εβίτα Ζιούδρου, Κλινική Γλωσσολόγος, Σύμβουλος Σχολικής Ετοιμότητας
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Για το πρόγραμμα της ημερίδας καθώς και περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.
Για πληροφορίες:
ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ
Πληροφορίες στα : 2310466959, 6937861884
http://plasis-world.blogspot.gr

 

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Schools.gr για να ενημερώνεστε για τα νέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αλλά και για προσφορές και λοιπές πληροφορίες.

Copied!