Η εκπαιδευτική διαδικασία στηριζόμενη στην αυτενέργεια, τη συμμετοχικότητα και την ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών αποτελεί στόχο μας.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ο “προμαχώνας” της γνωστικής μας εξέλιξης. Στο δημοτικό σχολείο το παιδί εισέρχεται στο χώρο των ευρύτερων κοινωνικών σχέσεων και της συστηματικής εργασίας. Αντιμετωπίζει την πρόκληση της επίδοσης – αξιολόγησης, αποκτά τις βάσεις και οικοδομεί τα θεμέλια για την εξελικτική του πορεία.
Στο δημοτικό σχολείο οι βασικές μας επιδιώξεις είναι:
• Το υψηλό επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην καθημερινή πράξη. Με τη συστηματική, προγραμματισμένη διδασκαλία, το κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον, τα πλούσια εποπτικά μέσα, την επίρρωση της αυτενέργειας του μαθητή ως αποδοτικότερης μεθόδου, τα εργαστήρια Φυσικής και Η/Υ, το έντυπο συμπληρωματικό υλικό, τη βιβλιοθήκη του σχολείου παρωθούμε τους μαθητές να αναπτύξουν τη βιωματική μάθηση και τη δημιουργική σκέψη.
• Ο σεβασμός στις δυνατότητες και στον προσωπικό ρυθμό ανάπτυξης των μαθητών μας. Έχοντας σημείο αναφοράς τις κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των παιδιών προσαρμόζουμε το μορφωτικό αγαθό υποσκελίζοντας ενδεχόμενες αδυναμίες και αναδεικνύουμε τα θετικά στοιχεία που αναντίρρητα ενυπάρχουν σε όλα τα παιδιά.
• Ο εμπλουτισμός του προγράμματός μας. Παρακολουθώντας τις εξελίξεις και τα δεδομένα της εποχής συμπληρώνουμε, αναδομούμε και διευρύνουμε όλα τα προγράμματα σπουδών.
• Η προβολή της αισθητικής αγωγής. Η μουσική, η χορωδία, οι θεατρικές παραστάσεις, η εικαστική έκφραση, οι εορταστικές εκδηλώσεις, οι επισκέψεις σε αρχαιολογικούς – ιστορικούς μουσειακούς χώρους ενισχύουν και καλλιεργούν το αισθητικό κριτήριο των παιδιών.
• Η στήριξη ενός πλούσιου αθλητικού προγράμματος. Οι αθλητικές δραστηριότητες, που λειτουργούν σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού (κολύμβηση στο κλειστό κολυμβητήριο του σχολείου μας, βόλεϊ, μπάσκετ, ποδόσφαιρο, ενόργανη γυμναστική, εθνικοί χοροί, μπαλέτο, μπάτμιντον) και οι διασχολικές αθλητικές συναντήσεις, που διοργανώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τονίζουν την αξία της άθλησης και συνιστούν εναλλακτικές μορφές ψυχοσωματικής εκτόνωσης.
Το δημοτικό συμβάλλει στην καλλιέργεια ήθους και γνώσεων περιλαμβάνοντας:
• Ολοκληρωμένη προσέγγιση των διδακτικών στόχων της ύλης.
• Έμφαση στην αποτελεσματική επικοινωνία των παιδιών μέσω της γλωσσικής και κοινωνικής τους ωρίμασης.
• Έμφαση στην παράλληλη ανάπτυξη του προφορικού και του γραπτού λόγου.
• ΑΓΓΛΙΚΑ σε καθημερινή βάση για όλες τις τάξεις του Δημοτικού / Πτυχία Young Learners – British Council.
• ΓΑΛΛΙΚΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (Δ΄ ως ΣΤ΄ τάξη)/ Πτυχία
• Αξιολόγηση – Ανατροφοδότηση στην ύλη κάθε γνωστικής ενότητας.
• Έντυπο υποβοηθητικό – συμπληρωματικό υλικό.
• ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (Computers – Multimedia για όλα τα μαθήματα).
• Φυσική – Αθλητική Αγωγή. Κολύμβηση. Παραδοσιακούς Χορούς.
• Επισκέψεις σε μουσεία – Αρχαιολογικούς χώρους.
• Μουσική παιδεία- Χορωδία- Πιάνο.
• Μύηση στο μαγικό και παιδευτικό κόσμο του θεάτρου μέσα από τη συστηματική, ενεργή συμμετοχή των παιδιών σε θεατρικές παραστάσεις.
• Παροχή μουσικής παιδείας από εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό.
• Θωράκιση της σωματικής υγείας και ευεξίας των παιδιών μέσα από τη συμμετοχή τους σε ποικίλα προγράμματα αθλητικής αγωγής.
• Καλλιέργεια της αγάπης για την παράδοση και την ιστορία μέσα από τη διδασκαλία παραδοσιακών χορών, την οργάνωση εθνικών εορτών και τη συμμετοχή μας σε παρελάσεις.
• Ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης των παιδιών μέσα από τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα ανακύκλωσης.
• Έκδοση σχολικής εφημερίδας με αρθρογράφους τους μαθητές και τους δασκάλους τους.
• Συμμετοχή των μαθητών σε πανελλήνιους διαγωνισμούς.
• Συμβουλευτική μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων από ειδικό ψυχολόγο.
• Δημιουργία δανειστικής βιβλιοθηκής στα ίδια πλαίσια.
• Μεθοδική εξοικείωση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
• Καθημερινή εξέταση των μαθητών και έλεγχο των εργασιών τους.
• Αξιολόγηση του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών από τη Διεύθυνση σε τακτά χρονικά διαστήματα με ειδικά Test.
• Προετοιμασία των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ για τη βαθμίδα του Γυμνασίου.
• Διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας καθημερινά.
• Διδασκαλία δεύτερης ξένης γλώσσας στις μεγαλύτερες τάξεις.
Συγχαρητήρια!