Group σε γραφείο συνεδρίασης
Η πρωταρχική υποδομή του εκπαιδευτικού μας έργου στηρίζεται στη διαχείριση τμημάτων με μικρό λειτουργικά αριθμό μαθητών. Η προσήλωση, η συνοχή του μαθήματος και η δημιουργική συνεργασία εξασφαλίζονται με τη διεξαγωγή του μαθήματος σε γραφείο συνεδρίασης μαζί με τον καθηγητή. Όλες οι θέσεις στην ειδικά σχεδιασμένη διάταξη του γραφείου συνεδρίασης φέρνουν κάθε μαθητή στην πρώτη θέση σε σχέση με τον πίνακα, ώστε να παρακολουθεί άνετα την ανάπτυξη της ασκησιολογικής μεθοδολογίας και παράλληλα διασφαλίζεται ένα αλληλεπιδραστικό οικογενειακό κλίμα μαθήματος, με χαρακτηριστικά τον υψηλό δείκτη προσήλωσης και τη διδακτική συνεκτικότητα.
Διαχείριση τμημάτων
Η διαχείριση του εκπαιδευτικού μας έργου στηρίζεται στον μικρό λειτουργικό αριθμό μαθητών σε γραφεία συνεδρίασης. Όλα μας τα τμήματα σ΄όλες τις βαθμίδες λειτουργούν με αριθμό μαθητών μικρότερο ή ίσο των 8, που είναι και ο μέγιστος αριθμός θέσεων των εγκαταστάσεών μας σε κάθε αίθουσα. Η κατανομή των μαθητών μας σε τμήματα γίνεται με κεντρικό στόχο την επίτευξη ομοιογένειας μέσα στην ομάδα, που θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων κάθε μαθητή. Το γνωστικό επίπεδο, ο «κοινός στόχος» και η συνέπεια στην εργατικότητα αποτελούν τα τρία βασικά κριτήρια διαμόρφωσης των ομοιογενών τμημάτων στο Έψιλον.
Η αρχική συγκρότηση των τμημάτων γίνεται με βάση το βαθμό προαγωγής- απόλυσης του μαθητή από το σχολείο του, καθώς και από τις φιλοδοξίες επιτυχίας που έχει ως στόχο του. Στη συνέχεια, μέσα από τη δημιουργική συνεργασία 6 εβδομάδων μαθήματος διαμορφώνεται η δυναμική του τμήματος και η θέση του μαθητή απέναντι σ’αυτή. Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιώνεται ως θετική γι΄αυτόν η αρχική επιλογή της τοποθέτησής του, προβαίνουμε σε εσωτερικές κινήσεις αναδιάρθρωσης.
Βιβλία δομημένα με τη μεθοδολογία μας
Χρησιμοποιούμε βιβλία που υποστηρίζουν τη μεθοδολογία μας με 72 τίτλους των εκδόσεων του Έψιλον, προϊόν πολύχρονης συνεργασίας των συγγραφικών μας ομάδων, με ετήσια ανανεώσιμο υλικό δομημένο στο εκπαιδευτικό μας ύφος και στο κριτικό πνεύμα των εξετάσεων. Η οργάνωση σε κάθε μάθημα γίνεται από θεμελιακή βάση. Ο καθοριστικός μας στόχος είναι ο μαθητής να αποκτήσει συνολική μεθοδολογία σαν ενιαίο εργαλείο χειρισμού όλων των ασκήσεων αντί να αναλώνεται σε ασύνδετες γνώσεις.
Εποπτικά μέσα διδασκαλίας
Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους έχουμε εγκαταστήσει projectors και διαδραστικούς πίνακες, όπου σε κομβικά δύσκολα σημεία διδακτικής προσέγγισης παρουσιάζουμε εφαρμογές από την παγκόσμια εκπαιδευτική τράπεζα, που ολοκληρώνουν εποπτικά την κατανόηση και την αφομοίωση της ύλης.
Συγχαρητήρια!