Ο πρότυπος βρεφικός παιδικός σταθμός – νηπιαγωγείο ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ βρίσκεται στην Αθήνα και ιδρύθηκε από ανθρώπους με εμπειρία στο χώρο από το 1997.
Ο ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ στεγάζεται σε ένα ευάερο και ευήλιο κτίριο.
Ο πρότυπος βρεφικός παιδικός σταθμός – νηπιαγωγείο ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ εξυπηρετεί τις περιοχές: Αθήνα κέντρο, Αμπελόκηποι, Γκύζη, Πολύγωνο, Κυψέλη, Πατήσια, Γαλάτσι, Ψυχικό, Φιλοθέη, Παπάγου, Ζωγράφου και Ιλίσια.
Ο Πρότυπος Παιδικός Βρεφικός Σταθμός και Νηπιαγωγείο ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ βρίσκεται στην Αθήνα , στην Νέα Φιλοθέη ( Αμπελοκήπων ). Διέπεται και λειτουργεί σύμφωνα με το πλαίσιο διατάξεων που έχουν θεσπίσει τα Υπουργεία Υγείας-Πρόνοιας και Παιδείας.
ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008
Ευήλιο και ευάερο κτίριο
Ο Πρότυπος Παιδικός Βρεφικός Σταθμός και Νηπιαγωγείο ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ στεγάζεται σε ένα ευάερο και ευήλιο κτήριο . Ο σχεδιασμός , η οργάνωση και η λειτουργία των αιθουσών έγινε με επιδίωξη να διασφαλίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν κλειστοί και σκοτεινοί χώροι. Ξέρουμε από ιατρικές μελέτες πως οι σκοτεινές αίθουσες είναι η αιτία για περισσότερες ημέρες ασθένειας του ευαίσθητου οργανισμού των παιδιών βρεφικής ηλικίας. Το φυσικό φως είναι απαραίτητο για την καλή υγεία τους , αποτελεί αστείρευτη πηγή ενέργειας για την ζωή τους, ειδικότερα για τη σύνθεση βιταμίνης D . Ενδιαφερόμαστε τα παιδιά σας να έρχονται και να ζουν όλο το χρόνο , ιδιαίτερα το χειμώνα , σε χώρους φωτεινούς και υγιεινούς.
Πνευματικά ερεθίσματα από συλλογή εκπαιδευτικών ποιοτικών παιχνιδιώνΠαράλληλα μέσα σε αυτό το ελεύθερο υγιεινό περιβάλλον επιδιώκουμε να προσφέρουμε στα παιδιά ποιοτικά ερεθίσματα. Τα τελευταία 20 χρόνια πανεπιστημιακές μελέτες αποκαλύπτουν πως εφόσον δώσουμε την κατάλληλη ώθηση στο παιδί , τα κατάλληλα πνευματικά ερεθίσματα , τότε θα πάρουμε τα καλύτερα αποτελέσματα. Για το σκοπό αυτό στο Πρότυπο Βρεφικό Παιδικό Σταθμό – Νηπιαγωγείο ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ αξιοποιούμε περισσότερα από 300 παιχνίδια , όλα με παιδαγωγικά χαρακτηριστικά , εξαιρετικής ποιότητας , επώνυμα, ασφαλή, κατάλληλα για παιδιά προσχολικής ηλικίας όπως, γαντόκουκλες, δακτυλόκουκλες, επιτραπέζια μαθηματικής σκέψης, διαδραστικούς μαγνητικούς πίνακες και πολλά άλλα.
Το παιχνίδι ομολογείται πως είναι το καλύτερο μέσο για την σωστή διαπαιδαγώγηση του παιδιού. Αυτή ήταν η λέξη που δανειστήκαμε και ονομάσαμε το σταθμό μας ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟ. Φροντίσαμε για την υγεία τους, προσθέσαμε την ποιότητα και συνθέσαμε κάτι που εκπαιδευτικά είναι ιδανικό.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Η ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ
ΠΑΡΟΧΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ο ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ είναι ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που η χαρά , η φροντίδα , η αυτόνομη δημιουργία και η μάθηση συνυπάρχουν.
Ο Παιδικός Σταθμός ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΟΠΟΣ είναι ένας πρότυπος χώρος, σχεδιασμένος για να ανταποκρίνεται στις δυνατότητες και στις ανάγκες των παιδιών της ηλικίας αυτής . Μέσα σε αυτόν τον πρότυπο χώρο δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά να αναπτύξουν την κοινωνικότητά τους , την ομαδικότητα και να καλλιεργούν την φαντασία τους μέσα από την μίμηση καταστάσεων της καθημερινής ζωής και την εναλλαγή των ρόλων.
Αναπτύσσουμε τις πιο κατάλληλες ‚ φυσικές συνθήκες υποδομής και παραμονής του παιδιού στο χώρο του σχολείου. Αυτό μας το επιβάλλει η φύση και σι ανάγκες του παιδιού καθώς επίσης η μακρόχρονη εμπειρία μας και τα σύγχρονα δεδομένα.
Στόχος μας είναι η διαπαιδαγώγηση του παιδιού μέσω του παιχνιδιού. Το παιδί εκφράζεται και μαθαίνει μέσα από το παιχνίδι. Εμείς του το προσφέρουμε με – τρόπο που να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες του, κοινωνικές , γνωστικές και συναισθηματικές . Στόχος μας γενικότερα είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών στον:
Ταυτόχρονα ενθαρρύνουμε την ενεργητική συμμετοχή του παιδιού και προωθούμε την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησής τους .
Το εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του σταθμού μας περιλαμβάνει ανάλογα με την ηλικία και το τμήμα:
Με τις δραστηριότητες αυτές τα παιδιά προχωρούν στην δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων που θα τα βοηθήσει στην βαθμιαία και αρμονική ένταξή τους στην κοινωνική ζωή.
Αναπτύσσουν επίσης πρωτοβουλίες ελεύθερα και αβίαστα μέσα στο πλαίσιο του οργανωμένου περιβάλλοντος εθίζοντας ταυτόχρονα την αμφίδρομη σχέση ατόμου και ομάδας .
Συγχαρητήρια!