Από το 1979 λειτουργούμε υπό την εποπτεία του Υπουργείου και είμαστε ενεργά μέλη του ΠΑ.Σ.Ι.Π.Σ. και UNICEF.
Σ’ένα ιδανικά διαμορφωμένο ηλιόλουστο χώρο με σωστές εγκαταστάσεις δοκιμασμένο σε μεγάλους σεισμούς, με άρτιο εξοπλισμό, κλιματισμό και με σύγχρονες μεθόδους υγιεινής, δίνουμε στο Ζαβολάκι το “περιβάλλον” του.
Προσφέρουμε στο παιδί διδασκαλία με σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους που ολοκληρώνονται με δραστηριότητες όπως επισκέψεις σε Μουσεία, Θέατρα, και σε άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Συνεργαζόμαστε με εκλεκτούς επιστήμονες, ψυχολόγο, παιδίατρο, οδοντίατρο, γυμναστή.
Η μεταφορά γίνεται με ιδιόκτητα καινούργια σχολικά λεωφορεία. Η εκπαίδευση συμπληρώνεται από διδασκαλία Αγγλικών – Η/Υ – χορού και γυμναστικής.
Τα Ζαβολάκια, λειτουργούν σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων ΕΛΟΤ ΕΝ 1176-1-3 (98) 3.5.04
Δύναμη είναι να επιλέγεις, καταξίωση είναι να σε επιλέγουν!
Με εκτίμηση,
Καλλιόπη Ρεμπάκου
Χρήστος Κωνσταντινίδης
• Φιλοξενία παιδιών την καλοκαιρινή περίοδο
Στις εγκαταστάσεις μας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και τις αργίες μπορούν να φιλοξενηθούν παιδιά έως ’ΣΤ δημοτικού και να απασχοληθούν δημιουργικά συμμετέχοντας σε δραστηριότητες όπως παιχνίδι με τραμπολίνο, φουσκωτά, Η/Υ, αγγλικά, και επισκέψεις σε μουσεία μεταξύ άλλων.
• Φιλοξενούνται βρέφη από 40 ημερών έως 2,6 ετών
• Φιλοξενούνται παιδιά προνηπιακής ηλικίας
• Διαχείριση θεμάτων που αφορούν παιδικές συμπεριφορές
• Μουσικο-κινητική αγωγή Orff για παιδιά 20 μηνών-3 ετών και γονείς
Τα πρώτα χρόνια του παιδιού είναι πολύ σημαντικά για την ανάπτυξη του χαρακτήρα του, του τρόπου που μαθαίνει πράγματα και του μοντέλου ανάπτυξής του. Καθώς το παιδί μεγαλώνει, αναπτύσσει διάφορες ικανότητες που θα του είναι χρήσιμες σε όλη του τη ζωή. Μπορεί, επίσης, να εξελιχθεί με την ενθάρρυνση του δασκάλου ο οποίος του παρέχει κατάλληλα παιχνίδια και οδηγίες.
Τα μικρά παιδιά μαθαίνουν πάρα πολλά πράγματα παίζοντας, ιδίως όταν παίζουν με τους γονείς και τους φίλους τους.
Η μάθηση πηγάζει από την επαφή τους με διαφορετικά άτομα, χώρους και πράγματα. Ακούγοντας ιστορίες, τραγουδώντας, χορεύοντας και παρατηρώντας τους άλλους, εμπλεκόμενα σε δραστηριότητες κατάλληλες για την ηλικία τους.
Σημαντικός στόχος της Μουσικοκινητικής Αγωγής για παιδιά και γονείς είναι να προσφέρει στα παιδιά την εμπειρία του ήχου και της οργανωμένης μουσικής μέσα από το τραγούδι, τα μουσικά όργανα και τις μιμικές κινήσεις σε μικρές οργανωμένες κινητικές φόρμες (χορός).
Προσφέρει μύηση στον κόσμο της μουσικής, βιωματική επαφή με λογοτεχνικά κείμενα, καλλιέργεια της κινητικότητας και εκφραστικότητας του σώματος. Ακόμα, εξασκεί την παρατηρητικότητα, τη συγκέντρωση, την ετοιμότητα, τη φαντασία και καλλιεργεί την πρωτοβουλία και τη δημιουργικότητα.
Τα παιδιά ακούνε-πειραματίζονται και έτσι ανακαλύπτουν τους ήχους που είτε προέρχονται από το ίδιο τους το σώμα είτε από εξωτερικούς παράγοντες,όπως τα μουσικά όργανα ή ήχους από το περιβάλλον.
Οι γονείς θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν αρκετά τραγούδια και παιχνίδια ώστε να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν και στην καθημερινότητα του παιδιού.Ωστόσο είναι πολύ σημαντική και η επικοινωνία τους με άλλους γονείς για την ανταλλαγή εμπειριών τους. Δημιουργώντας μουσική μαζί τραγουδώντας,και παίζοντας δένονται μόνο τα παιδιά αλλά και οι γονείς.
Στην ομάδα, όλοι οι κανόνες ισχύουν το ίδιο, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς. Και οι δύο έχουν ανάγκες που πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψη!
ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ORFF Το μάθημα διαρκεί 45′ – 50′. Τα παιδιά και οι γονείς πρέπει να είναι άνετα ντυμένοι.
Στόχοι της Μουσικοκινητικής είναι η μουσική, η κίνηση και ο λόγος μέσω οπτικοακουστικών ερεθισμάτων.
Με οδηγό την πράξη και άξονες το μουσικό παιχνίδι, τον αυτοσχεδιασμό, την κίνηση, το τραγούδι και τα μικρά κρουστά όργανα (τύμπανο, μαράκες, ξυλάκια, ξυλόφωνα κ.α.), τα παιδιά παίζουν και επίσης δημιουργούν δικές τους μουσικές ή κινητικές συνθέσεις. Παράλληλα αναπτύσσει την κοινωνική συμπεριφορά, στηρίζει την αυτοπεποίθηση, την πρωτοβουλία, τη φαντασία και τη συνεργασία.
Αυτό γίνεται μέσα από:
• κινητικά παιχνίδια τη συνεργασία στην ομάδα και το ζευγάρι
• τη μίμηση
• την επικοινωνία
• τον αυτοσχεδιασμό
• τις ασκήσεις ακοής
• την παρατήρηση
• την μεταφορά της κινητικής δράσης στα όργανα
Στη ΜΟΥΣΙΚΗ τα παιδιά μαθαίνουν Τραγούδια, ποιήματα και στιχάκια με την:
• ρυθμική εξάσκηση(που γίνεται με βάση τον ρυθμό του λόγου)
• με συχνές εναλλαγές στην ενορχήστρωση
• με την φωνητική έκφραση και δεξιότητα που καλλιεργείται με βάση το περιεχόμενο του στίχου και τα ελεύθερα φωνητικά παιχνίδια.
Τα ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ που χρησιμοποιούν τα παιδιά σε κάθε μάθημα είναι:
• ηχηρές κινήσεις ( παλαμάκια, δάκτυλα κτλ.)
• τα μικρά κρουστά όργανα ( ξυλάκια, τυμπανάκια, τρίγωνα κτλ.)
• τα κρουστά όργανα με συγκεκριμένο τονικό ύψος (ξυλόφωνα ,μεταλλόφωνα κ.α.). Υλικά τα οποία τα παιδιά χρησιμοποιούν είτε αυτοσχεδιαστικά είτε με κάποια δοσμένη δομή με σκοπό να δημιουργήσουν, όπως π.χ. ένα μουσικό παραμύθι.
Τα παιδιά γνωρίζουν και άλλα όργανα είτε επειδή τα παίζουν οι δασκάλες στο μάθημα σε τακτική βάση (πιάνο, κιθάρα, φλογέρες) είτε επειδή τα φέρνουν στο μάθημα ιδιαιτέρως για να τα γνωρίσουν από κοντά τα παιδιά (όργανα ορχήστρας)
Η ΚΙΝΗΣΗ δουλεύει:
• τον προσανατολισμό στο χώρο
• τις διαφορετικές κατευθύνσεις
• τα επίπεδα (χαμηλά – ψηλά)
• ασκήσεις αφής (αδρή και λεπτή κινητικότητα)
• τις τοποθετήσεις (μπροστά, πίσω)
• τα σχήματα (κύκλος, γραμμή, σπιράλ)
• την ομαδοποίηση(σκόρπια, μαζεμένα, ζευγάρι, μικρές ομάδες).
• Συνδυασμός κινητικών μοτίβων (γκαλόπ, σκίρτημα κ.τ.λ.) συνθέτοντας μορφές χορού
Στον παιδικό μας σταθμό λειτουργεί τμήμα Μουσικοκινητικής Αγωγής υπό την εποπτεία εξειδικευμένης καθηγήτριας.
Οι τάξεις διαμορφώνονται ανάλογα με το επίπεδο των παιδιών. (Τμήμα Αρχαρίων και Τμήμα Προχωρημένων).
Τα τμήματα είναι ολιγομελή.
Για τη συμμετοχή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Διεύθυνση του σταθμού.
Το θέατρο, όπως και το παιχνίδι, συνδέεται με την ανάγκη του ανθρώπου και ειδικότερα του παιδιού να εκφραστεί δημιουργικά απέναντι στον κόσμο και την πραγματικότητα, μέσα από μια συμβολική γλώσσα.
Στο σχολείο, το θέατρο λειτουργεί παιδαγωγικά ως μέσο έκφρασης και γνώσης, επικοινωνίας και ενσυναίσθησης. Καλλιεργεί την προφορική γλώσσα, τη γλώσσα του σώματος, τη σχέση με το χώρο ,με τα κείμενα και τη πρωτότυπη συγγραφή. Ενισχύει την ατομική έκφραση, ενώ συμβάλλει αποτελεσματικά στη λειτουργία της ομάδας.
Το παιδί, μέσα από τη διαδικασία του θεατρικού παιχνιδιού, καλλιεργεί τις φυσικές, διανοητικές και ψυχικές του ικανότητες. Η συναισθηματική του ζωή ισορροπεί, ενώ παράλληλα η αίσθηση της προσωπικής δημιουργίας μέσα στην ομάδα το οπλίζει με πίστη στον εαυτό του, αυτογνωσία και επικοινωνιακή δύναμη. Μαθαίνει να σέβεται τους κανόνες της συνύπαρξης και να συνθέτει μέσα από τον διάλογο. Η ίδια η συνειδητή πορεία της θεατρικής πράξης διδάσκει την αρμονία των αντιθέσεων μέσα από την ετερότητα και την πολλαπλότητα.
Ως προς την καλλιτεχνική του διάσταση, το θέατρο στο σχολείο είναι άμεσα συνδεδεμένο με την παιδαγωγική του διάσταση και φύση. Το παιδί γνωρίζει και αρχίζει προοδευτικά να χρησιμοποιεί τη θεατρική γλώσσα. Εφαρμόζοντας τις αρχές του θεάτρου, ο μαθητής περνάει σταδιακά σε μια συνθετική αντίληψη του κόσμου, ενώ συγχρόνως κατακτά την κοινωνική του εικόνα.
Το θέατρο στην εκπαίδευση στοχεύει, σήμερα περισσότερο από ποτέ:
• στην ανάπτυξη και καλλιέργεια των δεξιοτήτων των μαθητών,
• στη δημιουργία ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων, πολιτών με κοινωνική συνείδηση, σε περιβάλλον αυτενέργειας, συνεργασίας, συλλογικότητας, δημοκρατικής σκέψης και πρακτικής.
Πρόκειται για μάθηση βιωματική, συνεργατική, ενεργητική, μάθηση που προωθεί την κριτική σκέψη και αναπτύσσει το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης.
«Η μορφή και η δομή ενός ολοκληρωμένου θεατρικού παιχνιδιού αποτελείται από τέσσερις φάσεις και άπειρες τεχνικές και στηρίζεται σε τέσσερα βασικά επίπεδα (όπως άλλωστε, ολόκληρη η θεατρική πράξη):
α. Ψυχολογικό, β. Κοινωνικό, γ. Αισθητικό, δ. Παιδευτικό..»
Στόχος είναι:
• η πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού
• η καλλιέργεια της δημιουργικότητας και η ανάπτυξη της φαντασίας του
• η σωστή γλωσσική ανάπτυξη
• η κατανόηση του κοινωνικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος όπου ζουν και μεγαλώνουν τα παιδιά
• η άσκηση στην ομαδική εργασία
• η ανάπτυξη κριτικής ικανότητας
• η ενίσχυση της συλλογικότητας,
• η ανάπτυξη κοινωνικής ευαισθησίας
• η διασκέδαση, καθώς το θέατρο και το θεατρικό παιχνίδι τους επιτρέπει να μάθουν, ενώ ταυτόχρονα τα ψυχαγωγεί
• η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την ίδια του την ψυχοσύνθεση…
Το θέατρο έχει άμεση σχέση, όχι μόνο με τα προβλήματα που παρουσιάζει ένα παιδί κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του, αλλά σε πάρα πολλές περιπτώσεις αποτελεί μέσο Αγωγής και Ψυχοθεραπείας!
«Το θεατρικό παιχνίδι είναι κύριος παράγοντας αγωγής και μέθεξης, χαράς και δημιουργίας»
Στον παιδικό μας σταθμό λειτουργεί τμήμα Θεατρικού παιχνιδιού, υπό την εποπτεία εξειδικευμένης καθηγήτριας.
Οι τάξεις διαμορφώνονται ανάλογα με το επίπεδο και την ηλικία των παιδιών.
Τα τμήματα είναι ολιγομελή.
Για τη συμμετοχή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Διεύθυνση του σταθμού
Συγχαρητήρια!