Καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο Schools.gr

Νέος κύκλος δωρεάν σεμιναρίων, αποκλειστικά για εκπροσώπους του μεγάλου δικτύου συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με το ΙΕΚ ΑΛΦΑ

Νέος κύκλος δωρεάν σεμιναρίων, αποκλειστικά για εκπροσώπους του μεγάλου δικτύου συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με το ΙΕΚ ΑΛΦΑ
Νέος κύκλος δωρεάν σεμιναρίων, αποκλειστικά για εκπροσώπους του μεγάλου δικτύου συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με το ΙΕΚ ΑΛΦΑ

 

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ JOB CENTER ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ

 

Με δωρεάν σεμινάριο με θέμα τη «Διαχείριση Παραπόνων», εγκαινίασε το ΙΕΚ ΑΛΦΑ τον νέο κύκλο εξειδικευμένων σεμιναρίων, που θα απευθύνονται αποκλειστικά στο ευρύ δίκτυο 4.000 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που διαθέτει!

Το Job Center (Γραφείο Εργασίας Αποφοίτων & Σπουδαστών) του κορυφαίου εκπαιδευτικού ομίλου σε Αθήνα, Πειραιά, Γλυφάδα & Θεσσαλονίκη πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά, διοργανώνοντας το πρώτο σεμινάριο του κύκλου, στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του ΙΕΚ στη Γλυφάδα (Λ. Βουλιαγμένης 57), και κατόπιν στον Πειραιά (Φίλωνος 39), με τη συμμετοχή εκπροσώπων επιχειρήσεων των Νοτίων Προαστίων και του Πειραιά, με τις οποίες διατηρεί στρατηγική συνεργασία.

Στο επίκεντρο του εν λόγω σεμιναρίου, η διαχείριση και κατανόηση παραπόνων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών -διά ζώσης στα φυσικά καταστήματα ή και για online συναλλαγές- με γνώμονα ότι η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων είναι μείζονος σημασίας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.

Θεματικές ενότητες που αναλύθηκαν:

-Πώς η εταιρία θα βγει κερδισμένη από παράπονα πελατών

-Ορισμός, Επεξεργασία και Αξιολόγηση παραπόνων

-Επικοινωνιακές πρακτικές διαχείρισης παραπόνων σε ρόλους πρώτης γραμμής

-Διαχείριση παραπόνων σε online reviews

-FCR (First call resolution ) και η σημασία του στην εμπειρία καταναλωτή

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

 

 

leave your comment


Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Copied!