Σε επιχειρηματική δραστηριότητα με ευρύ πεδίο επενδύσεων έχει εξελιχθεί ο αθλητισμός τα τελευταία χρόνια, η οποία έχει ανάγκη από ικανά στελέχη διαχείρισης με εξειδικευμένες σπουδές και γνώσεις.
Ο αθλητισμός μετεξελίσσεται συνεχώς και ταχύτατα σε διεθνές επίπεδο σε έναν δυναμικό χώρο, που προσελκύει εκατοντάδες εκατομμύρια θιασώτες σε όλο τον κόσμο, ενώ η αθλητική βιομηχανία αποτελεί πλέον σημαντικό μοχλό της παγκόσμιας οικονομίας.
Οι εξειδικευμένες σπουδές Sports Management των Mediterranean Professional Studies εξυπηρετούν ακριβώς αυτήν την ανάγκη που δημιουργεί η αθλητική βιομηχανία, για στελέχη ικανά να διαχειρίζονται μια επιχειρηματική δραστηριότητα που συνδέεται με τον αθλητικό κλάδο και αποτελούν μια από τις νέες και ανελισσόμενες ειδικότητες σπουδών.
Σε ποιους απευθύνεται
Το Executive diploma in Sports Management είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης μεταπτυχιακού επιπέδου που απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο του αθλητισμού (αθλητές, προπονητές, διοικητικά στελέχη, παράγοντες κ.ά.) και επιθυμούν να καταλάβουν διοικητικές θέσεις, αλλά δε διαθέτουν το απαραίτητο υπόβαθρο στο αθλητικό management.
Οι επαγγελματικές προοπτικές που διανοίγονται για τους αποφοίτους αφορούν την οργάνωση αθλητικών γεγονότων, τη διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων, τη διοίκηση αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων και πολλές άλλες ευκαιρίες στον αθλητικό κλάδο, ακόμη και να δραστηριοποιηθούν ως ελεύθεροι επαγγελματίες.
Συγκεκριμένα απευθύνεται σε:
Οι ενότητες του Sports Management είναι οι εξής:
Τρόπος Διεξαγωγής
∆ιαλέξεις – Συζητήσεις με τους συμμετέχοντες – Μελέτες Περιπτώσεων
Σκοπός
Σκοπός του εργαστηρίου είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στον αθλητικό χώρο.
Συγκεκριμένα, στόχος είναι να κατανοηθούν οι ιδιαιτερότητες του Αθλητικού Μάρκετινγκ, η συμπεριφορά των αθλητικών καταναλωτών, ο ρόλος της έρευνας αγοράς στο Αθλητικό Μάρκετινγκ καθώς και η χάραξη στρατηγικής Μάρκετινγκ στο αθλητικό προϊόν ή υπηρεσία.
Στο τέλος του βιωματικού εργαστηρίου, οι φοιτητές θα μπορούν να κρίνουν τη σκοπιμότητα των κινήσεων Μάρκετινγκ μιας εταιρίας στο χώρο του Αθλητισμού και να κάνουν προτάσεις για πιο αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.
Στόχοι
Μετά το τέλος του βιωματικού εργαστηρίου οι φοιτητές θα γνωρίζουν συνοπτικά:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Εγνατία 2-4, Κτίριο «ΒΙΕΝΝΗ», 546 26 Τ: +30 2310 287779 +30 2310 547708 – 808
F: +30 2312 202620
ΑΘΗΝΑ: Πελλήνης 8 & Πατησίων 107, 11251 Τ: +30 210 8899600 F: +30 211 7709450
Ανοιχτή Γραμμή (χωρίς χρέωση από σταθερό): 800-11-939393
Email: [email protected]
Συγχαρητήρια!