Καλώς ήρθατε στο Schools.gr - Τηλ.: 211 413 2500

«Διάσπαση Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) Αίτια, Διάγνωση & Αντιμετώπιση: ΤΕΣΤ & ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗ»

«Διάσπαση Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) Αίτια, Διάγνωση & Αντιμετώπιση: ΤΕΣΤ & ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗ»

Στους συμμετέχοντες χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης

1. Γενική Περιγραφή – Στόχος Επιμόρφωσης
Τα τελευταία είκοσι περίπου χρόνια η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) απασχολεί ιδιαίτερα τους ειδικούς οι οποίοι εργάζονται στο χώρο της ψυχικής υγείας του παιδιού και του εφήβου και τους επιστήμονες της αγωγής στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης και αγωγής. Το γεγονός αυτό οφείλεται στη μεγάλη συχνότητα εμφάνισης της ΔΕΠ-Υ στον παιδικό πληθυσμό καθώς και στο γεγονός ότι πολλά προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς σχετίζονται με αυτή τη διαταραχή.
Η ημερίδα αυτή απευθύνεται πρωταρχικά στους ειδικούς (ψυχολόγους, παιδοψυχιάτρους, λογοπεδικούς, εργοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, κ.ά.) οι οποίοι εργάζονται στο χώρο της ψυχικής υγείας του παιδιού και του εφήβου καθώς και στους εκπαιδευτικούς και αντιμετωπίζουν καθημερινά θέματα που αφορούν στις διαταραχές της συμπεριφοράς και τις μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, μπορεί να φανεί χρήσιμο στους φοιτητές οι οποίοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν μελλοντικά με την κλινική ψυχολογία του παιδιού καθώς και στους γονείς οι οποίοι επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τις μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών.
Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο Διαπρεπής Καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.
 
2. Αναλυτικό Πρόγραμμα
10.00 – 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Εισαγωγή
10.40 – 12.40: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ:
–       Ιστορική Αναδρομή της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
–       Ορισμοί / Αίτια / Συμπτώματα
–       Συχνότητα Διεθνώς
–       Πρωτογενή και Δευτερογενής ΔΕΠΥ – ADHD : Ομοιότητες – Διαφορές
–       Ο ρόλος του ADHD στη Μάθηση και στη Συμπεριφορά
–       Σχέση ADHD, Μαθησιακών Δυσκολιών & Δυσλεξίας
–       ADHD και Παραβατική Συμπεριφορά
–       Διαγνωστικά Κριτήρια του ADHD (DSM-IV & ICD-10)
–       Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση του ADHD διεθνώς, με ψυχο-κοινωνικού περιεχομένου ερωτηματολόγια (DSM-IV & ICD-10): Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα
 
12.40 – 13.00: Διάλειμμα
13.00 – 15.30: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ:
–       Διάγνωση: Από την Υποκειμενική Διάγνωση στην Αντικειμενική – Βιολογική: ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ
–       Πλεονεκτήματα της Έγκαιρης Διάγνωσης του ADHD από την Προσχολική Ηλικία, με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST)
–       Ψυχο-Κοινωνικό-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις του ADHD
–       Ψυχο-φαρμακολογική Αντιμετώπιση
–       ADHD & Επαγγελματική Εξέλιξη
–       Σκέψεις και προληματισμοί
15.30 -16.00: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
16.00  Λήξη – Παραλαβή βεβαιώσεων
3. Ημερομηνία, ώρα προσέλευσης & χώρος διεξαγωγής
Σάββατο 22  Φεβρουαρίου 2014 |
Ώρα προσέλευσης: 10.00 – 10.30 | Ώρα διεξαγωγής: 10.30 – 16.00
Πολιτιστικό Κέντρο «ΞΕΝΙΑ» | Ν. Ψαρρού 46 | Ρέθυμνο
Κυριακή 23  Φεβρουαρίου 2014 |
Ώρα προσέλευσης: 10.00 – 10.30 | Ώρα διεξαγωγής: 10.30 – 16.00
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Ηρακλείου | Κορωναίου 9 | Ηράκλειο Κρήτης
4. Προσκεκλημένος εισηγητής
Ο ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ-ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Θ. ΠΑΥΛΙΔΗΣ
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
Διεθνώς  καταξιωμένη Αυθεντία στη Δυσλεξία, στη Διάσπαση Προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση.   Καθηγητής Πανεπιστημίου  αλλά και  Εφευρέτης   νέων τεχνολογιών  και  μεθόδων,   παγκόσμιας  αναγνώρισης.
Καθηγητής  Μαθησιακών Δυσκολιών  του  Πανεπιστημίου  Μακεδονίας
Fellow  &  τ. Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας  Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών
Honorary  FellowBrunel  UniversityΑΓΓΛΙΑ
Visiting Professor, The Northampton University,  ΑΓΓΛΙΑ

  • Διδάσκει  40 έτη (από  23  ετών) σε τμήματα  ΨυχολογίαςΠαιδαγωγικών και σε Ιατρικές Σχολές  γνωστών  Πανεπιστημίων της  ΑΓΓΛΙΑΣ,  Ελλάδας  ΗΠΑ
  • τ. Κλινικός Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, Penn State University, ΗΠΑ
  • τ. Senior Research Fellow, Τμήμα Ψυχολογίας, University of Manchester,  ΑΓΓΛΙΑ
  • τ. Research Professor, George Washington University, Washington, ΗΠΑ
  • τ. Επισκέπτης Καθηγητής, Ιατρικό Τμήμα, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης
  • Δημιουργός & Διευθυντής-Υπεύθυνος   Εργαστηρίων Δυσλεξίας και Οφθαλμοκίνησης σε Ιατρικές Σχολές και σε τμήματα Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης Πανεπιστημίων της Αγγλίας, Ελλάδας & ΗΠΑ.
  • 30 ετών  εξελέγη ομόφωνα  Fellow, και 2 φορές ομόφωνα Αντιπρόεδρος της Διεθνούς  Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών  Δυσκολιών.
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ Λόγω της  Παγκόσμιας  Επιστημονικής  του  Αναγνώρισης,  του απονεμήθηκαν πολλοί  τιμητικοί τίτλοι  και  βραβεύσεις, πάντοτε  με  ομόφωνες αποφάσεις   &  η βιογραφία του περιλαμβάνεται   μεταξύ άλλων στο   WHO  IS  WHO  IN  THE  WORLD  (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας Ακτινοβολίας)  κλπ. 
  • Το 2006  ήταν ένας από τους  ελάχιστους  διαπρεπείς επιστήμονες από όλο τον κόσμο που επελέγησαν από τα επιστημονικά συμβούλια του Λευκού Οίκου & της UNESCO και προσκλήθηκε από την κ. Λώρα Μπους (Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO για τον Αλφαβητισμό) στο Διεθνές συνέδριου του  ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ σε συνεργασία με την UNESCO,  για την πιθανή διεθνή εφαρμογή της  Βιολογικής Μεθόδου του.
  • Πρόεδρος  18  Διεθνών  ή  Παγκοσμίων  Συνεδρίων.
  • Πρόεδρος  όλων  των  Παγκοσμίων Συνεδρίων  Δυσλεξίας, από το 1983.
  • Εφηύρε το διεθνώς μοναδικό, ακριβές, βιολογικόπρογνωστικό από την Προσχολική Ηλικία  και  διαγνωστικό τεστ του για τη δυσλεξία και για τη διάσπαση προσοχής, διεθνώς γνωστό   ως ‘PAVLIDIS TEST’.
  • ΜΕΘΟΔΟΣ  ΠΑΥΛΙΔΗ    Ανέπτυξε (μετά από  30 ετών έρευνες  σε Αγγλικά, Ελληνικά και γνωστά πανεπιστήμια των ΗΠΑ) την αποτελεσματική  Εξατομικευμένη  Μέθοδο  Αντιμετώπισης για τη Δυσλεξία & τη Διάσπαση Προσοχής με Η/Υ  & Πολυμέσα
  • Οι εφευρέσεις του  είναι  αναγνωρισμένες  με  διεθνείς πατέντες  στις ΗΠΑ,  Καναδά, Γαλλία,  Αγγλία.  Το πλήρως αυτόματο φωτο-ηλεκτρικό σύστημά του είναι τόσο προηγμένο που αποκτήθηκε από  φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το  Harvard, Penn State, Boston, Columbia, κ.α.
  • Από  30 χώρες, από 5 Ηπείρους έρχονται στην Ελλάδα για προβλήματα δυσλεξίας και διάσπασης προσοχής για το μοναδικό παγκοσμίως  βιολογικό  ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ,  ακόμη και από τις πλέον  προηγμένες χώρες του κόσμου, π.χ. Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Αυστραλία, Γερμανία, Ολλανδία,  Σουηδία, Ελβετία,  Αγγλία,  κ.λ.π. 
  • Προσκεκλημένος  ομιλητής  σε εκατοντάδες γνωστά πανεπιστήμια (π.χ. Harvard) και ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού καθώς και σε πολλές πόλεις της Ελλάδος, ενώπιον πολυάριθμων ακροατηρίων εκπαιδευτικών και γονέων.
  • Περισσότερες από 200  επιστημονικές δημοσιεύσεις, περιλαμβάνοντας  4  βιβλία στ’ Αγγλικά και 1 στα Ελληνικά (2014).
  • Συχνά  προσκαλείται ως  κύριος  ομιλητής  σε πολλά διεθνή συνέδρια καθώς και σε  φημισμένα  πανεπιστήμια, π.χ. HARVARD.

 
*Είναι γνωστό ότι ο  Καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης  δίδει παντού και πάντοτε όλες τις Διαλέξεις του Αφιλοκερδώς. Ανταποδοτικά, η εταιρεία EMPLOY  θα κάνει μία Γενναιόδωρη Χορηγία στον «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ & ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ» λόγω της μη καταβολής αμοιβής στον ίδιο.
 
5. Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • § Βεβαίωση παρακολούθησης
  • § Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
  • § Φάκελος συνέδρου
  • § Μπλοκ σημειώσεων
  • § Στυλό

 
6. Δηλώσεις Συμμετοχής
Προεγγραφή  μέχρι και τις 19/02/2014

  • Εκπαιδευτικοί-επαγγελματίες: 45€
  • Φοιτητές: 35€
  • Άνεργοι: 35€

 
Απευθείας εγγραφή την ήμερα διεξαγωγής
ü  55€ για όλες τις κατηγορίες (εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις)
 
Επικοινωνείτε τηλεφωνικά (2310230545 & 2117706766) ή μέσω διαδικτύου στο ακόλουθο link  (http://www.e-employ.gr/application.php) για να πραγματοποιήσετε μια προκράτηση θέσης. Η συμμετοχή σας στην επιμόρφωση οριστικοποιείται μόνο με εμπρόθεσμη προπληρωμή του ποσού συμμετοχής στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που είναι ο ακόλουθος:
————————————————————————————————————————————————
ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
αριθμός λογαριασμού κατάθεσης  0 0 2 6 . 0 0 3 7 . 0 1 .  0 2 0 0 4 9 9 1 6 2
δικαιούχος EMPLOY
(μέσω ebanking: IΒΑΝ GR1102600370000010200499162|οποιαδήποτε τραπεζικά έξοδα μέσω ebanking επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου το συμμετέχοντα | μέσω ebanking θα πρέπει το ποσό να έχει πιστωθεί το αργότερο 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής)
————————————————————————————————————————-
Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε τον κωδικό Π17 και το ονοματεπώνυμο σας για την ημερίδα στις 22 Φεβρουαρίου στο Ρέθυμνο και Π18 και το ονοματεπώνυμο σας για την ημερίδα στις 23 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο και κρατάτε το αποδεικτικό της τραπέζης το οποίο επιδεικνύετε κατά την προσέλευση σας (μαζί με το φοιτητικό πάσο για τους φοιτητές ή την κάρτα ανεργίας για τους ανέργους) στη γραμματεία την ημέρα διεξαγωγής.
Το μειωμένο κόστος συμμετοχής ισχύει εφόσον γίνει εμπρόθεσμα προεγγραφή και κατάθεση. Δίχως κατάθεση του ποσού δεν δεσμεύεται η θέση.
Σημαντική σημείωση:
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε μην προχωρήσετε σε πληρωμή εάν προηγουμένως δεν έχετε δηλώσει τηλεφωνική ή ηλεκτρονική συμμετοχή, καθώς ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Ακυρώσεις θέσεων και επιστροφή του ποσού γίνονται δεκτές μέχρι και 10 ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής, και εφόσον ειδοποιηθεί εγκαίρως τηλεφωνικά το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Σε διαφορετική περίπτωση το ποσό παρακρατείται εξ’ ολοκλήρου και επιτρέπονται μόνο αντικαταστάσεις συμμετοχών με άλλο άτομο ή ταχυδρομική αποστολή του επιμορφωτικού υλικού.
 
7. Γραμματεία – Πληροφορίες
Για δηλώσεις συμμετοχής και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε και με τη γραμματεία της εταιρείας.
 
Τ.      2310   230545 | 211 7706766
F.    2310 230415 | 211 7704544
M.     [email protected]  | Url.   www.e-employ.gr
Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή
 
Follow Us on Social:  www.facebook.com/employ.page | www.twitter.com/employ_gr
Για το δελτίο τύπου κάντε κλικ εδώ.
 
 

 

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Schools.gr για να ενημερώνεστε για τα νέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αλλά και για προσφορές και λοιπές πληροφορίες.

Copied!