Καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο Schools.gr

Εκπαίδευση & Πιστοποίηση "ΙTIL Foundation v3"

H INFOLAB διοργανώνει στις εγκαταστάσεις της, Λεωφ. Κηφισίας 131 στο Μαρούσι, το σεμινάριο με τίτλο “ITIL Foundation v3”. Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τις βασικές αρχές του IT Service Management όπως αυτές περιγράφονται στην έκδοση 3 της IT Infrastructure Library (ITIL).
Οι εκπαιδευόμενοι με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης μπορούν να πιστοποιηθούν συμμετέχοντας στις εξετάσεις ITIL που υλοποιούνται στο επίσημο εξεταστικό κέντρο της INFOLAB.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Specialists in IT coordination, IT Consultants, IT Managers and team members, Project Leaders, General Managers, IT Salespeople καθώς και σε όσους θέλουν να αποκτήσουν την πιστοποίηση ITIL v3 Foundation και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την εξέταση.
Περιεχόμενο σεμιναρίου

Introduction
• History of ITIL
• ITIL Qualification scheme
Service Management as a practice

• Service
• Service Management
• Processes
• Roles
• Organisation
The Service Lifecycle
• The Structure, Scope, Components and Interfaces of the ITIL Library
• ITIL Service Life cycle
Service Strategy
• Service Models
• Service Portfolio Management
• Demand Management
• Financial Management
• Return on Investment
Service Design
• Service Catalogue Management
• Service Level Management
• Capacity Management
• Availability Management
• IT Service Continuity Management
• Information Security Management
• Supplier Management
Service Transition
• Change Management
• Service Asset and Configuration Management (SACM)
• Release and Deployment Management
• Service Knowledge Management
Service Operation
• Incident Management
• Event Management
• Request Fulfilment
• Problem Management
• Access Management
Continual Service Improvement
• The Continual Service Improvement Model
• IT Governance across the Service Lifecycle
Technology and Architecture
• Generic requirements for an integrated set of Service Management Technology
• Understand how Service Automation assists with integrating Service Management processes
Related Standards and Frameworks
• ISO/IEC 20000 – ISO 27000 – ISO 9000
• ISO 19770 – ISO 15504
• SixSigma – COBIT – CMMI
Πού και πότε
Μαρούσι: 17,18,19 Σεπτεμβρίου 2012 Δε,Τρ,Τε 9:30-16:30
Λεωφ. Κηφισίας 131, Μαρούσι – Δείτε το χάρτη
H διάρκεια του σεμιναρίου είναι 24 ώρες.
Προαπαιτούμενες γνώσεις: Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με IT υπηρεσίες και ορολογία.

Δωρεάν εξέταση πιστοποίησης

Οι συμμετέχοντες προετοιμάζονται για την εξέταση πιστοποίησης ITIL Foundation v3. Το κόστος της εξέτασης είναι 155€ και διοργανώνονται στις εγκαταστάσεις της INFOLAB, καθημερινά πρωινές ώρες.
Οι συμμετέχοντες στο τμήμα του Ιουλίου κερδίζουν ΔΩΡΕΑΝ την εξέταση πιστοποίησης!
Με την έναρξη του σεμιναρίου παραλαμβάνουν εκπτωτικό voucher το οποίο ισχύει για 30 μέρες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο στο επίσημο εξεταστικό κέντρο ITIL της INFOLAB.
Κόστος & Χρηματοδότηση
Το κόστος συμμετοχής είναι 950 € και περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό, coffee breaks και βεβαίωση παρακολούθησης. Το κόστος μπορεί να χρηματοδοτηθεί από τον πόρο ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ.
Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας με 3 άτοκες δόσεις.
Ενημερωθείτε για τις εταιρείες που επέλεξαν τα INFOLAB για την εκπαίδευσή τους εδώ.
Επικοινωνήστε με τους Συμβούλους εκπαίδευσης στο 211 40 57737 & 2310 914191 και δηλώστε τη συμμετοχή σας.
Ενημερωθείτε για τις ημερομηνίες υλοποίησης των προγραμματισμένων σεμιναρίων εδώ.

 

Copied!